2015. szeptember 25., péntek

1009. Csipkebogyókat... / Hagebutte...

... hímeztem erre a kis mintára. Megérkezett az ősz hozzánk is... nagyon szeretem ezeket a színeket!
... habe ich auf diesen kleinen Muster gestickt. Der Herbst ist bei uns auch angekommen... ich mag diese Farben sehr!


Keresztszem, hardanger és speciális öltések... mindegyiket nagyon élvezem, és együtt csodaszép képet adnak! Sajnos egész nap esett, így a ragyogó őszi színeket a fotó nem tudja jól visszaadni... :(
Kreutzstich, Hardanger und Spezialstiche... ich sticke alle gerne, und von denen zusammen ergibt sich ein wunderbares Bild! Leider hat es am ganzen Tag geregnet, deswegen kann man am Foto die glanzende herbstliche Farbe nich gut sehen.


A speciális öltések miatt a minta egy részét kézzel rajzoltam... nem tökéletes, de olvasható. Remélem, elfogadjátok így is! :)
Wegen Spezialstichen habe ich einen Teil des Musters per Hand gezeichnet... es ist nicht perfekt, aber kann man lesen. Ich hoffe, Ihr könnt es so auch akzeptieren! :)


Az általam használt fonalak / Ich habe folgende Garne benutzt: DMC350, DMC831, DMC400, DMC3822, DMC3828.
Az anyag krémsárga 28 ct-os hímzővászon.
Das Leinen ist buttergelb, 28 ct.

Ebből az anyagból lesz a hátlapja, kis illatpárnát tervezek készíteni belőle. Van egy ötletem is ezzel kapcsolatban... ha készen lesz mutatom, és mesélek :)
Von diesem Stoff will ich den Deckblatt machen, ich will davon eine kleine Duftkissen nähen. Ich habe aber diesbezüglich eine Idee... wenn es fertig wird, werde ich zeigen, und ich erzähle es :)


 ********************************
Lehet, van, aki emlékszik rá, hogy ennek a mintának régebben a karácsonyi verzióját már mutattam. Az így nézett ki. Ha esetleg megtetszett, a minta itt elérhető (klikk).
Eventuell gibt jemand, wer sich daran erinnert, daß ich die weihnachtliche Version dieses Muster lange vorher schon gezeigt habe. So sah es aus. Wenn es Dir gefällt, das Muster ist hier zu finden (klick).


Köszönöm, hogy meglátogattál, legyen szép hétvégéd!!!
Danke für Deinem Besuch, ich wünsche Dir ein schönes Wochenende!

35 megjegyzés:

  1. Liebe Palko,
    was du wieder tolles kombiniert hast, Kreuzstich, Hardanger und Spezialstiche. Es sieht toll aus, ich gebe zu ich wüsste allerdings nicht ob ich es mir zutrauen würden. Den an Hardanger habe ich mich noch nie versucht. Und auch wieder so schöne Farben hast du genommen, sie harmonieren herrlich.
    Wünsche dir ein schönes Wochenende
    Fühle dich umarmt
    Deine Sandra

    VálaszTörlés
  2. Ez meseszép lett Palkó, szerintem biztos hogy ki fogom varrni! Igazi téli karácsonyi színvilága van, nem árt már most ráhangolódni! Én is épp ma hímeztem egy karácsonyi lapot! :))))
    Kellemes hímezgetést neked!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Liebe Palko,
    deine neue Stickerei ist eine Wucht !!! Die verschiedenen Stiche und die Farben harmonieren traumhaft miteinander. Wunderschön !!!
    Vielen Dank für das Muster :)))
    Einen schönen Abend
    Marion

    VálaszTörlés
  4. sempre ottime idee belle ciao silvana

    VálaszTörlés
  5. De klassz ez a minta! Ki kellene hímeznem! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett, lassan próbálkozhatsz a kivágással is :)
    Megkerestem a karácsonyit is, lehet, hogy megcsinálom őket, köszönöm

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép ez a minta! :-) Nálam is felkerült a hímzendők listájára. :-)

    VálaszTörlés
  8. De édes ez a kis csipkebogyós! Imádom és már be is spájzoltam! Köszönöm!
    Majd muti az illatpárnát készen is, kíváncsi vagyok, mit találtál ki!
    Csipkebogyót én is tervezek szedni, egy rég dédelgetett tervemet akarom idén megvalósítani. Majd én is írok róla, ha összejön! :o) Most jól felcsigáztuk egymást, igaz?!

    VálaszTörlés
  9. Szép képet terveztél, hímeztél! Tetszenek a különleges öltések. Szép őszi napokat!

    VálaszTörlés
  10. Jé ma délelött én is hardangereztem :-D
    Nagyon szépséges mintát terveztél . Nekem meg ez nem menne......

    VálaszTörlés
  11. So beautiful :)) rose hip and hardanger... thank you!

    VálaszTörlés
  12. So pretty! Thank you for the chart!

    Hugs,

    VálaszTörlés
  13. Thats lovely,
    I like the pattern lots,
    Thank you,
    Hugs from Christine in Italy xx

    VálaszTörlés
  14. Liebe Palko, ein gelungenes Werk, die Kombination aus Kreuzstich und Plattstichen (Hardanger) gefällt mir ausgesprochen gut, ich hab es mir gleich abgespeichert, Vielen Dank dafür, LG Martina

    VálaszTörlés
  15. Liebe Palko,
    das Muster gefällt mir sehr, Danke dafür!
    Liebe Grüße
    Andrea

    VálaszTörlés
  16. Liebe Palko,
    ein tolles Muster, herzlichen Dank !
    Ich wünsche Dir ein schönes Wochenende
    Liebe Grüße
    Jaylyn

    VálaszTörlés
  17. Ez csodaszép lett!!!
    Köszönöm a mintát!!!

    VálaszTörlés
  18. Nagyon szeretem a csipkebogyót! A Mintát főleg.:) Köszönöm!!!!!

    VálaszTörlés
  19. Très belle broderie merci du partage bon samedi Marie-Claire

    VálaszTörlés
  20. Liebe Palko,
    die Hagebuttenstickerei sieht fantastisch aus. Vielen Dank für die Anleitung.
    Schönes Wochenende und liebe Grüße, Manuela

    VálaszTörlés
  21. Merci beaucoup . Mir gefaellt dieses Muster sehr und ich werde es spaeter auch sticken .
    Eine schoene Wochenende !

    VálaszTörlés
  22. Beautiful design! Thank you so much for sharing! Love the Sample, too!

    VálaszTörlés
  23. Csodás őszi színek. Nagyon tetszik a minta is. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  24. Nagyon szép ez a csipkebogyós minta! Úgy megennék egy kis csipkelekvárt!:)

    VálaszTörlés
  25. very pretty! thanks for sharing

    VálaszTörlés
  26. Tényleg gyönyörűek a színek, ahogy a különleges öltések is! :)

    VálaszTörlés
  27. Nagyon szép és ezek a színek!

    VálaszTörlés
  28. Gyönyörű lett ez a kis őszi minta. Én is imádom az őszt, így ez a minta se maradhat ki a hímezni valóim közül. :) Köszönöm!

    VálaszTörlés
  29. Molto belle e carine!! mi piacciono molto! complimenti, cara Palkó!
    Buon autunno!
    erba

    VálaszTörlés
  30. Ó, milyen szép! Bárcsak ne lenne ilyen hosszú a listám. :)

    VálaszTörlés
  31. Как потрясающе! Невероятно красивый дизайн и вышивка!!!
    Beautiful!!!!

    VálaszTörlés
  32. Merci pour cette jolie grille !
    bonne journée

    VálaszTörlés
  33. Én ezt ki is hímeztem annak idején! :) Nagyon szép lett a csipkebogyós változat is, meg minden egyéb itt Nálad! Szuper a faleveles párnának való is! Ugye nem haragszol, ha nem írok mindenhova külön hozzászólást? :)
    Szép hétvégét Neked!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!