2013. április 27., szombat

560. Kicsit másképp / Ein bißchen anders

Tudjátok, hogy a Pinterest egy aranybánya? Persze hogy tudjátok! :) Az ihlet most onnan érkezett:
Weißt Ihr, daß Pinterest ein Goldgrube ist? Natürlich weißt Ihr es auch! :) Dieses Idee ist von dort:


A Pinteresten találtam a mintát, és az útvonalat követve eljutottam két szuper oldalra is, melyeken több csodaszép ingyen-minta van, ebben a stílusban. Tegnap este muszáj volt elkészíteni legalább ezt az egyet :)
Am Pinterest habe ich dieses Muster gefunden, und an dem Links-Weg gegangen habe ich zwei supergute Seiten gefunden. An den beiden Seiten sind mehrere free-Muster, in diesem Stil. Gestern Abend musste ich mindestens dieses eines sticken :)


Ezt a virág-szívet a "French-Knots" nevű oldalon találtam - több másikkal egyetemben :)
Dieses Blumenherz habe ich an der Seite "French-Knots" gefunden - mit vielen anderen :)


A másik - hasonló mintákat kínáló - oldal pedig a "doe-c-doe" blog. Ott is érdemes nézelődni! :)
Das andere - in ähnlichem Stil gezeichneten free-Muster - Blog ist das  "doe-c-doe". Es lohnt sich, dort auch vorbeizuschauen! :)


Azt is kitaláltam, hogy fogom végleges formába önteni ezt a hímzést, de ahhoz kell a fiam segítsége is, ha majd ráér :)
Addig is szép hétvégét mindenkinek!
Ich weiß schon, wie ich diese Stickerei endverarbeiten werde, aber dazu brauche ich Hilfe von meinem Sohn :)
Bis dann schönes Wochenende! :)

24 megjegyzés:

  1. Ein wunderschönes Muster, ich bin ganz begeistert. Auch die Farben sehen so fröhlich aus.
    lg und schönes Wochenende
    Martina

    VálaszTörlés
  2. Klasse Motiv! Ich bin schon auf die Endverarbeitung gespannt.
    Schönes Wochenende
    Andrea

    VálaszTörlés
  3. It is a classic! Very romantic, very nostalgic and very beautiful!
    Well done!

    VálaszTörlés
  4. Hogy ez milyen gyönyörűűűűű!

    VálaszTörlés
  5. Hát ez valami álomszép! Kíváncsi vagyok, mi lesz belőle!

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűséges!!! Nagyon kíváncsi vagyok a befejezésre és főleg arra, miért kell hozzá fiacskád? :D

    VálaszTörlés
  7. Juj, de szép! És ha jól látom, nincs benne francia csomó, így nem reménytelen!

    VálaszTörlés
  8. Szeretem, szeretem!
    Nagyon szép színeket használtál!
    Köszi a linket is!

    VálaszTörlés
  9. Oh,dein Herz ist wunderschön und ich danke dir herzlich für den Link!
    Ich suche etwas für eine Hochzeit und dieses Herz gefällt sehr gut!
    Ich freue mich!
    Schönes Wochenende,Ulla

    VálaszTörlés
  10. Szeretetteljes vidámság a színválasztásod. Fiaddal kellemes együttműködést a kivitelezéshez. Várom ám a végeredményt:))

    VálaszTörlés
  11. Olyan gyönyörű, hogy nem is találok rá szavakat!

    VálaszTörlés
  12. Ó,de nagyon gyönyörű!!!!!Nagyot dobbant a szívem,ahogy megláttam!

    VálaszTörlés
  13. Gyönyörű. főleg így színesen.......Az én szívem is dobbant!!!!

    VálaszTörlés
  14. De szép lett!
    S igen,a Pinterest egy aranybánya!

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jó! Szép színes!!!

    VálaszTörlés
  16. Én is sok "kincsre" leltem már a Pinteresten, tényleg igazi aranybánya. És a színek egyszerűen csodálatosak!

    VálaszTörlés
  17. Leporoltad a régi margaréta-öltést. Párom nagymamája sokat varrt, ezzel a technikával. Nagyon szép lett, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  18. Szép, vidám színek. Kíváncsi vagyok én is a végső formára.

    VálaszTörlés
  19. Adorable flower heart!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!