2013. január 20., vasárnap

495. Hertelendyfalvi macska / Katze vom Dorf-Hertelendy

Hol is kezdjem...
Találtam egy jópofa macska-alakot, fóliából kivágva... nézegettem, és elindult a fantáziám....
Kerestem egy elég sűrű mintázatú népi motívumot ezen az oldalon, és erre a Hertelendyfalvi székely varrottasra esett a választásom:
Wo soll ich es anfangen....
Ich habe eine süße Katzenfigur vom Folie ausgeschnitten gefunden... ich habe es besehen, und ich habe darin Chancen gesehen...
Ich habe nach einem Folksmuster an dieser Seite gesucht, welche genügend dicht gemustert ist, und ich habe dieses szeklerischen Volksmuster vom Hertelendyfalvi ausgewählt:


Kinyomtattam, és addig tologattam rajta a fóliamacskát, amíg meg nem tetszett, amit láttam :) Utána már csak körberajzoltam, itt-ott kicsit igazítottam rajta, hogy a körvonal jó legyen, és kihímeztem. Így született meg az én székely Hertelendyfalvi varrottas macskám... :)
Ich habe das Muster ausgedruckt, und die Foleinkatze am Muster so lange hin- und hergeschiebt, bis wann mich gefällt hat, was ich eben gesehen habe :) Nachdem sollte ich nur noch zeichnen, ein bißchen ergränzen, um den Kontur richtig zu haben, und dann habe ich gestickt.
So ist meine szeklerische Katze vom Dorf-Hertelendy geboren... :)


fehér Hubert hímzővászon, Rosace 99592
weiße Hubert Leinen, Garn: Rosace 99592

Azt hiszem, már azt is tudom, hogy fogom befejezni... :)
Ich glaube, ich habe schon eine Idee, wie ich es verarbeiten werde... :)

Ha szeretnél Te is egy ilyen macskát, Neked már csak hímezned kell! :)))
Wenn Du auch so eine Katze möchtest, Du sollst nur sticken! :)))

Legyen szép hetetek!!!
Ich wünsche Euch schöne Woche!!!

39 megjegyzés:

  1. Hát ez csúcs! Tervezzél még csak ilyen klassz dolgokat, örülök neki!
    Neked is mosolygós hetet! :)

    VálaszTörlés
  2. Mennyire jó ötlet! Köszi a mintát :-)
    Neked is szép hetet!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ötletes! És tiszta quaker-hatása lett. :-) Köszönöm a mintát.

    VálaszTörlés
  4. Én mint macskaimádó csak díjazni tudom a munkádat. Ez nagyon-nagyon jó lett. Viszem, hogy mikor kerül sorra, még rejtély, de már most megelőzött pár tervet :-)

    VálaszTörlés
  5. Macskaimádó kolléganőm üzeni: ez csúcs!

    VálaszTörlés
  6. Oh, de nagyon szuper lett!
    Kíváncsi vagyok mi lesz még belőle, mert az már csak hab lesz a tortán!
    Köszi a mintát !

    VálaszTörlés
  7. Szuper lett! :-) Köszönöm a mintát! :-)
    Hamarosan ki is varrom, mert imádom a cicákat! :D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon-nagyon tetszenek az ilyen stílusú minták, és ez is, bár én kutyapárti vagyok!

    VálaszTörlés
  9. Zseniális!!!!!!!Nem is találok szavakat!Köszönöm a mintát!

    VálaszTörlés
  10. Micsda jó ötleteid vannak!:-)))

    VálaszTörlés
  11. Nagyon ötletes, szép munka:))

    VálaszTörlés
  12. De édes cicó!!! :-)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon klassz lett! Köszi a mintát!

    VálaszTörlés
  14. Azt a mindenségit! Ez de szuper lett! Amikor elkezdtem olvasni a bejegyzést, még nem láttam a macskát (kis ablakban nézem) és filóztam, hogy hogyan lesz ebből mese. A végére meg jött a csattanó. Élmény volt ezt a bejegyzést így olvasni :D Nagyon tetszik az ötlet és gyönyörű a kivitelezés.

    VálaszTörlés
  15. nagyon jó! szép és egyedi!

    VálaszTörlés
  16. Nagyon jó!!!
    Találkoztam már mindenféle állattal ilyen megoldással.

    VálaszTörlés
  17. Очень необычно и очень красиво! Я в восторге!

    VálaszTörlés
  18. Micsoda ötlet! Tudtam valami nagyot alkotsz, nagy csend volt körülötted...Gratulálok!

    VálaszTörlés
  19. So cute and beautiful stitching!

    VálaszTörlés
  20. nagy ötlet! a mi macskabolond családunk sem lehet meg ilyen nélkül :)

    VálaszTörlés
  21. Köszönöm szépen! Nagyon örülök, hogy Nektek is tetszik! :)
    Thank you! :)
    Спасибо вам большое! :)

    VálaszTörlés
  22. wow!!! amint időm engedi, lopom:)

    VálaszTörlés
  23. Hogy ez milyen jó! Minden elismerésem...

    VálaszTörlés
  24. Micsoda ötlet! Gratulálok :)

    VálaszTörlés
  25. Nekem új az ötlet, de tetszik.

    VálaszTörlés
  26. Hát ez baromi jó lett, köszi a mintát!

    VálaszTörlés
  27. Such a lovely cat! Thank you so much for the chart!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés
  28. Hát ez fenomenális! Nagyon jó lett, és nagyon szépen köszönöm én is!

    VálaszTörlés
  29. Őrült jó ötlet, nagyon tetszik, köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  30. Diese Katze ist supersüß! Danke für das tolle Muster :-)
    Anne

    VálaszTörlés
  31. Gyonyoru szep lett ez a makka! :) koszonom a mintat, tuti meg fogom varrni . :)

















    VálaszTörlés
  32. Das ist ja eine eigentlich so einfache, aber gleichzeitig Super-Idee mit dem Übereinanderlegen von Folie und Vorlage.
    Die Katze erinnert mich an die Quakermuster, die ich so mag, Ildiko, ich denke, ich werde das mal nachsticken.
    Vielen lieben Dank für diese schöne Aufgabe... :-)

    VálaszTörlés
  33. Gorgeous designs on your page, I really like them! Keep up the great work!

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!