2012. december 1., szombat

458. Adventi játék! / Adventsverlosung! / Advent-Giveaway!

Az utóbbi időben több blogbejegyzésben, megjegyzésben is olvastam, hogy még nincs karácsonyi hangulata az illetőnek (nekem sincs, egyébként). Talán nem is baj, hiszen van még 23 nap karácsonyig, de esetleg segíthetnénk egymásnak, hogy karácsonyi hangulatba kerüljünk. Ennek jegyében szeretnék játékot hirdetni: "Legkedvesebb karácsonyi díszem" címmel. 
In den letzten Zeiten habe ich in mehreren Blogposten oder in Kommentaren gelesen, daß man noch keine Weihnachtsstimmung hat (ich habe auch noch keine). Es ist vielleicht kein Problem, weil wir noch 23 Tage bis Weihnachten haben, aber ich habe daran gedacht, wir können eventuell aneinander helfen, um Weihnachtsstimmung zu bekommen. Deswegen möchte ich mein Spiel ausschreiben mit dem Titel: "Mein lieblings Weihnachtsdekoration".


A játék a mai naptól kezdődik és december 15-ig tart. Aki részt vesz a játékban, azok között december 16-án kisorsolok egy ajándékot, így még karácsony előtt el is juthat a csomag a szerencsés nyerteshez :)
Das Spiel beginnt heute und dauert bis 15. Dezember. Am 16. Dezember werde ich ein kleines Geschenk unter denen verlosen, wer in diesem Spiel teilnimmt. So kann die Gewinnerin es noch vor Weihnachten bekommen :)

S hogy mit kínálok a résztvevőknek? Egy aprócska karácsonyi csomagot, mely természetesen tartalmaz egy karácsonyfadíszt, egy filc szívecskét és egy virágos szövetborítós jegyzetfüzetkét (pont női táskába való méretű :)) S hogy a választás lehetőségét is felkínáljam, a csomag létezik pirosban és kékben is :)
Und was ich für den Teilnehmern anbieten kann? Ein kleines Weihnachtspäkchen, in dem  ein Weihnachtsbaum-Kugel, ein Filzherz, und ein Notizbuch (mit eben gutem Maß zu einem Frauentasche :)) sind. Im Interesse, daß man wählen kann, gibt es im rot und im blau auch :)


 A játék feltételei:
1/ Írj egy bejegyzést a blogodon ezzel a címmel: "Legkedvesebb karácsonyi díszem". A bejegyzésnek tartalmaznia kell kedvenced fényképét, és pár mondatos leírást, hogy miért pont azt választottad.
Az sem kizáró ok, ha nincs blogod. Ezt a "bejegyzést" (fotó és leírás) küldd el nekem mailben, és én közzé teszem itt a Te nevedben.
2/ Ennél a bejegyzésemnél hagyj egy kommentet, amiben jelzed, hogy játszol, és belinkeled a saját blogodon megjelent bejegyzést (hogy én is megnézhessem, mi a kedvenced :))
"Blogtalanok" írják bele a kommentbe, hogy "írtam mailt" :)
3/ A kommentben a link mellett add meg azt is, hogy ha Te leszel a szerencsés nyertes, akkor a piros vagy a kék csomagot szeretnéd inkább megkapni.
4/ December 16-án nézz vissza, hogy ha úgy alakul, megadhasd nekem a címed.
5/ Közben pedig olvasgasd a többiek bejegyzéseit a legkedvesebb karácsonyi díszükről, hátha segít a karácsonyi hangulat elérésében... :)
Die Bedingungen:
1/  In deinem Blog sollst Du einen Post mit dem Titel: "Mein lieblings Weihnachtsdekoration" schreiben. Dieser Post soll ein Foto über deinem Lieblings und ein paar Sätze darüber beinhalten, warum es deine Lieblingsdekoration ist.
Wer kein Blog hat, ist nicht ausgeschlossen. Dann sollst Du mir ein mail, mit gleichen Daten (Foto und Beschreibung) senden, was ich hier, mit deiner Name veröffentliche.
2/ Hier sollst Du ein Komment schreiben, und dein Blog einlinken, wo ich deine Lieblingsdekoration auch anschauen kann :))
Die Teilnehmer ohne Blog sollen im Komment schreiben: "ich habe mail geschrieben" :))
3/ In diesem komment sollst Du auch wählen: wenn Du gewinnen wirdst, welches Paket - rot oder blau -  gern bekommen möchtest.
4/ Am 16. Dezember sollst Du zurückkommen, um - im glücklichen Fall - deine Adresse angeben zu können :)
5/ Zwischenzeitlich kannst Du die andere Blogposten über lieblings Weihnachstdekorationen lesen, um Weihnachtsstimmung zu bekommen... :)

Természetesen én is fogok írni :) Egy ilyen jellegű régebbi írásomat egyébként itt olvashatjátok. Remélem, sokan lesztek, akik csatlakoztok... nem a nyereményért... a játék öröméért... gyertek, és biztassatok másokat is a részvételre! Segítsünk egymásnak ráhangolódni a karácsony örömére! :)
Ich werde natürlich auch schreiben :) und ich hoffe, daß viele werden teilnehmen... nicht nur wegen Verlosung... sondern lieber für Freude des Spielen... kommt, und könnt Ihr anderen auch zum Teilnahme ermutigen! Wir sollen aneinader helfen, um die Freude der Weihnachten abzustimmen! :)

27 megjegyzés:

  1. Jó ötlet ! A mi díszeink még a padláson vannak :), de több kedvenc díszem is van.Dec. 15-ig előveszem és mutatok egyet majd. Kitettelek az oldalsávba:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Manka! Örülök neked!... és köszönöm, hogy hirdeted is! :)

      Törlés
    2. Vettem az e-mail-üzenetet, a kék színt választottad :)

      Törlés
  2. Hallo Palko,
    das ist ein schöne Idee!
    Ich wünsche Dir einen friedlichen 1.Advent!
    Liebe Grüsse
    maxi

    PS!
    Toll! Ich kann hier wieder eine Kommentar schreiben!

    VálaszTörlés
  3. Tyű, de izgis! Nekem van legkedvesebb karácsonyi díszem, de csak jövőhét végén tudom kirakni, mert le kell fotóznom........Egyébként fura de nekem sincs karácsonyi hangulatom........

    VálaszTörlés
  4. Hát az én kedvenc karácsonyi díszemről sajnos már tudok fotót készíteni:(. De azért hirdetem a játékot, mert nagyon kedves ötlet!

    VálaszTörlés
  5. Jöttem játszani:) blogomon a fénykép. Talán lassan hozza a karácsonyi hangulatot. (pirosat szeretném):)Remélem minden felkérésnek eleget tettem.

    VálaszTörlés
  6. Itt vagyok én is, bejegyzés megírva, játék hirdetve, http://rozy70.blogspot.sk/ itt, de gondolom tudod, komment most készül :-).
    A kéket kérem. Majd még mutatok más díszt is.

    VálaszTörlés
  7. Milyen aranyos ötlet! Én is előkeresem a kedvenc díszem és meg fogom mutatni időben, addig is hirdetem a játékot! Akkor majd linkelem a képet, de az már most bizti, hogy nekem a kék a szívem csücske...ha úgy alakul:o)
    Köszönöm a játék lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Isten hozott! :) Nagyon örülök Neked is!

      Törlés
    2. http://pjutko.blogspot.hu/2012/12/legkedvesebb-karacsonyi-diszem.html
      Íme az én kedvenc díszem ill. díszeim, remélem nektek is tetszenek!

      Törlés
  8. Ó,de kedves vagy!!!!!Nekem van egy díszem gyerekkorom óta,ő a kedvenc.:) Vannak még kedves díszeim,de egyértelműen Ő a favorit.:) Remélem nem felejtem el lefotózni.Ja,előbb elő kell ásni a karácsonyi dobozokat.)))))

    VálaszTörlés
  9. És nekem karácsonyi hangulatom van NAGYON már hetek óta.:)

    VálaszTörlés
  10. A pirosat választom, és még egyszer köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  11. Drága Ildikó!
    Én is jövök segíteni , hogy kellemes adventi hangulatba kerüljünk.
    A két kis házikó nemcsak nekem a kedvencem, hanem a LÁNYAIMÉ is:)
    Ha nekem kedvezne a szerencse, a piros színű csomagot választanám!
    Mindnyájunknak békés, fényesedő adventet kívánok!
    http://medgyesieva.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó ötlet, de sajnos én nem tudok benne részt venni, mert azt a feltételt nem tudom teljesíteni, hogy fotót hozzak határidőre a díszekről. Az én kedvenceim ugyanis otthon vannak a szüleimnél. Még gyerekkoromban egyszer anyukám munkahelyén volt karácsonyi rendezvény. A belépőjegy egyben tombola is volt, ám csak egyetlen nyeremény volt: a kétméteres, teljesen feldíszített, színpadra állított karácsonyfa. Esély nem sok volt megnyerni, mégis az én belépőjegyemmel nyertük meg a fát a díszekkel. Nagyon boldog voltam, soha azelőtt nem volt még akkora fánk, a szüleim bajban is voltak, hogy a trabantunkkal hogy szállítsuk haza. :-) A díszek azóta is megvannak és díszítik minden évben a karácsonyfát. Lefotózni viszont csak az ünnepkor tudnám, mert csak akkor utazunk majd haza hozzájuk. Remélem, nem baj, hogy itt osztottam meg a történetet, de gondoltam, megírom attól függetlenül, hogy a játékban nem tudok részt venni. Szépek a nyeremények, a kék különösen tetszik, mivel az egyik kedvenc színem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, Adri, olyan szépet írtál! Biztos, hogy nincs egy fotód? Régi is jó, szkenneld be, vagy fényképezd le :)

      Törlés
    2. Sajnos nincs. Maximum megkérem anyut, vagy a húgomat, hogy kotorják elő a díszeket és fotózzák le nekem, ha úgy megfelel, bár azért a fán sokkal szebben mutatnak.

      Törlés
    3. Sikerült fotót szerezni, a bejegyzést itt találod: http://anemetne.blogspot.hu/2012/12/legkedvesebb-karacsonyi-diszem.html

      És akkor a kék ajándékot választanám, ha én lennék a szerencsés nyertes.

      Törlés
  13. :-) Végre meg van a kép és játszom és linkelem:
    http://kissnemeskeri.blogspot.hu/2012/12/legkedvesebb-karacsonyi-diszem.html
    ha én leszek a szerencsés, a kéket választom :-)
    Köszönöm a lehetőséget! Ez csuda izgi, és már azért is jó, mert a karácsonyi hangulat tényleg fokozódik bennem! :-D

    VálaszTörlés
  14. Itt vagyok újra.:) Végre lefotóztam a kedvencemet:http://mammka.blogspot.hu/2012/12/az-utolso-elotti-pillanatban.html
    Nem tudok választani a két szín között.:)Talán a piros?

    VálaszTörlés
  15. Hát akkor itt is vagyok! Láttam a felhívásodat korábban, és már akkor eszembe jutott a betlehemem, de úgy voltam vele, hogy azt csak karácsonykor veszem elő, nem tudok addig fényképet mutatni. Most meg eszembe jutott, hogy hát van róla kép, hát feltettem. És íme a link: http://hasznos-zenelady.blogspot.hu/2012/12/a-ket-utolso-szulinapos-ajandeka-volt.html Köszönöm a lehetőséget!!! És: piros!!!! :D

    VálaszTörlés
  16. Jövök én is :)
    Én csak most vettem észre a játékodat. Remélem még sikerül teljesítenem a feltételeket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök Neked!!! Még van pár órád éjfélig... :)

      Törlés
  17. Nekem mindkettő tetszik, de talán inkább a piros:)
    Áldott adventi időszakot, és köszönöm a lehetőséget :)

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!