2012. július 23., hétfő

386. Pillangó III. / Schmetterling III.

Még mindig a pillangóknál tartok :) Ez most "hagyományos" technikával készült = keresztszemes. Viszont a szivárvány színhez ragaszkodtam :)
Még nem döntöttem el, mi legyen belőle... talán kispárna...
Ich bin noch immer mit Schmetterlingen tätig :) Diese habe ich jetzt mit "traditionellem" Technik gemacht = mit Kreuzstich. Aber ich bin bei der Regenbogenfarbe geblieben :)
Ich weiß noch nicht, was ich davon mache... vielleicht eine Kissen...


A mintát itt találtam (Category: Insects)
Das Muster habe ich hier gefunden (Category: Insects).

Még egy pillangó van a tarsolyomban... :)
Ich plane noch einen Schmetterling zu sticken... :)

9 megjegyzés:

  1. Nekem ez a kedvenc pillém! :-)

    VálaszTörlés
  2. Először azt hittem, festve van! Nagyon szeretem az ilyen "kiegészítős" mintákat!!!

    VálaszTörlés
  3. Ezzel a mintával már én is szemezgettem :o))) de most olyan jó látni készen! Köszi, hogy megmutattad!!!

    VálaszTörlés
  4. Csodaszép, légies, igazi lepke!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép! Szeretem a "szineidet"! :)

    VálaszTörlés
  6. Ez valami fantasztikus!!!! Nagyon tetszik!!!!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm! Aranyosak vagytok! :)

    VálaszTörlés
  8. Vidám hangulatú, jókedvre derítő színeket választottál.
    Boldogság tölti el a leendő tulajdonosát, ha ránéz.

    VálaszTörlés
  9. Wunderbare Farben!!!

    LG Cathi

    VálaszTörlés

Köszönöm a látogatásodat!
Danke für Deinem Besuch!